Swat Voice
Sport

بھارت کے پاکستان میں کھیلنے سے انکار پر پاکستان بھی بھارت نہیں جائے گا

WhatsApp Image 2023 03 27 at 11.12.15 AM 960x540 - بھارت کے پاکستان میں کھیلنے سے انکار پر پاکستان بھی بھارت نہیں جائے گا


اسلام آباد: پاکستان میں شیڈول ایشیا کپ 2023 میں بھارت کی جانب سے شرکت سے انکار کے بعد بھارت کے میچز نیوٹرل مقام پر کروانے کیلئے فارمولا تیار کیا گیا ہے۔

اسی فارمولے کے تحت پاکستان کا بھی ورلڈ کپ میچز بھارت کے بجائے دیگرنیوٹرل مقام پر کھیلنے کا امکان ہے،دبئی میں ہونے والے ایشین کرکٹ کونسل کے اجلاس میں پاکستان نے ایشیاکپ کیلئے نیا فارمولا پیش کیا جس کے مطابق ایشیا کپ کے بھارت کے میچز کسی تیسرے ملک میں ہوں جب کہ باقی ٹیموں کے مقابلے پاکستان میں ہوں۔

امکان ظاہر کیا جا رہا ہے کہ ایشیا کرکٹ کونسل جلد اس حوالے سے اعلان کر دے گی۔اگر ایشیا کپ پر اس فارمولے کے تحت عمل کیا جاتا ہے تو پھر پاکستان بھارت میں رواں سال نومبر میں شروع ہونے والے ون ڈے ورلڈکپ کے میچز بھی تیسرے ملک میں کھیلے گا، اس فارمولے پر عمل کی صورت میں پاکستان ٹیم بھی رواں برس ورلڈکپ کے لیے بھارت نہیں جائے گی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے آئی سی سی اور اے سی سی حکام کو اس سے متعلق آگاہ کر دیا ہے۔پاکستان کے ورلڈکپ میچز کے لیے سری لنکا اور بنگلا دیش زیر غور ہیں۔
اس اس فارمولے پر عمل کیا جاتا ہے تو پھر 2025 میں پاکستان میں ہونے والی چیمپئنز ٹرافی بھی اسی طرح کھیلے جانے کا امکان ہے۔



Source link

متعلقہ

شاہین شاہ آفریدی اپنے خرچے پر انگلینڈ گیا اور علاج کروا رہا، شاہد آفریدی کا انکشاف

Swat Voice Editor

وہی میدان وہی جذبہ، پاکستان نئی تاریخ رقم کرنے کو تیار

Swat Voice Editor

بابر اعظم سب سے زیادہ انٹرنیشنل ففٹی پلس کرنے والے پلیئر بن گئے

Swat Voice Editor

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy