Swat Voice
Sport

ایشیا کپ پاکستان میں متوقع، بھارت کے میچز کہیں اور

WhatsApp Image 2023 03 24 at 11.10.08 AM 960x540 - ایشیا کپ پاکستان میں متوقع، بھارت کے میچز کہیں اور


ایشیا کپ میں کرکٹ شائقین پاک بھارت ٹاکرا پاکستان کے میدانوں میں دیکھنے سے محروم رہ سکتے ہیں۔ ایشیا کپ 2023، اس سال پاکستان میں کھیلے جانے کا امکان ہے جبکہ بھارت اپنے میچز نیوٹرل مقام پر کھیلے گا۔

ای ایس پی این انفو کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ اور بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) اس سال ایشین ایونٹ کو بچانے کے لیے بتدریج ایک حل کی طرف بڑھ رہے ہیں۔

ہندوستان اپنے میچ کسی تیسرے ملک میں کھیلے گا۔ ٹورنمنٹ میں بھارت اور پاکستان میچ تین بار کھیلے جانے کا امکان ہے۔ تاہم توقع ہے کہ بقیہ میچز پاکستان میں کھیلے جائیں گے۔

متحدہ عرب امارات، عمان، سری لنکا اور انگلینڈ بھارت کے میچوں کی میزبانی کے لیے ایک غیر جانبدار مقام کے طور پر زیر غور ہیں۔ پاکستان اور بھارت کو ایک کوالیفائنگ ٹیم کے ساتھ ایک ہی گروپ میں رکھا گیا ہے۔ سری لنکا، بنگلہ دیش اور افغانستان دوسرے گروپ میں ہیں۔

اطلاعات کے مطابق، ایشین کرکٹ کونسل (اے سی سی) کے اراکین ٹورنامنٹ کے ایک حصے کی میزبانی پاکستان سے باہر کرنے کے حق میں ہیں جس میں ہندوستانی ٹیم شامل ہوگی۔

پی سی بی کے نمائندوں نے نجم سیٹھی کی سربراہی میں دبئی میں آئی سی سی  سے ملاقات کے موقع پر غیر رسمی بات چیت کے لیے بی سی سی آئی کی ٹیم کے سیکریٹری جے شاہ اور آئی پی ایل گورننگ کونسل کے چیئرمین ارون دھومل سے ملاقات کی۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ دونوں بورڈ مارچ کے وسط میں بحرین میں اے سی سی کے اجلاس میں کسی اتفاق رائے تک پہنچنے میں ناکام رہے تھے۔



Source link

متعلقہ

Elections 2024: Khyber Pakhtunkwa’s vote tally revealed

Swat Voice Editor

راولپنڈی کرکٹ اسٹیڈیم کا ڈی میرٹ پوائنٹ واپس

Swat Voice Editor

دوستانہ میچ کا خصوصی ٹکٹ، قیمت ایک کروڑ ریال

Swat Voice Editor

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy