Swat Voice
Sport

یہی ٹیم پاکستان کو 2023 اور 2024 کا ورلڈکپ جتوائے گی، شاہین آفریدی

WhatsApp Image 2022 12 21 at 1.53.22 PM 960x540 - یہی ٹیم پاکستان کو 2023 اور 2024 کا ورلڈکپ جتوائے گی، شاہین آفریدی


شاہین آفریدی کا کہنا ہے کہ  برے وقت میں اپنی ٹیم کو سپورٹ کرنا چاہیے۔ یہی ٹیم پاکستان کو 2023 اور 2024 کا ورلڈکپ جتوائے گی۔

قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بالر شاہین شاہ آفریدی  نے ہم نیوز سے خصوصی گفتگو میں کہا ہے کہ میرا ری ہیب کافی اچھا چل رہا ہے۔ویٹ اور میڈیکل پلاننگ کے ساتھ ری ہیب کررہا ہوں۔ اگلے ہفتے سے بالنگ کا آغاز کردوں گا۔

ان کا کہنا ہے کہ  پاکستان کے لیے کھیلنے کے لیے ہمیشہ مثبت سوچنا ہوتا ہے۔ ٹیم جیتتی بھی ہے اور ہارتی بھی، ہمیشہ اپنے ہیروز کو سپورٹ کرنا چاہیے۔  ہمارا 2021 اور 2022 کا سال کافی اچھا گزرا ہے۔ ہم نے جنوبی افریقہ، سری لنکا کو ہرایا ہے۔ ہماری اسی ٹیم نے اوپننگ میں دو دو سو کا ہدف حاصل کیا بیس وکٹیں بھی لی۔

ان کا کہنا  ہے کہ کبھی کبھی ٹیم پر مشکل وقت آجاتا ہے۔ پلئیرز ہمیشہ چاہتے ہیں کہ اچھا پرفارم کریں۔ مجھے پتہ ہے کہ فینز چاہتے ہیں کہ آپ ہمیشہ جیتیں۔  اس وقت ہمیں پاکستان ٹیم کو سپورٹ کرنے کی ضرورت ہے۔

یہ بھی پڑھیں:کراچی ٹیسٹ: اظہر علی کی آخری اننگز، صفر پر آوٹ

انہوں نے کہا ہے کہ  یہی ٹیم پاکستان کو 2023 اور 2024 کا ورلڈکپ جتوائے گی۔ آگے پی ایس ایل اور نیوزی لینڈ سیریز آرہی ہے۔ 2023 میں کافی لمبی کرکٹ ہے یہی پلئیرز فٹ ہونگے تو پاکستان کو جتوائیں گے۔

ان کا کہنا ہے کہ لاہور قلندرز کی منتخب شدہ ٹیم سے مطمئن ہوں۔ مقامی پلئیرز جتنے اچھے ہونگے اتنا ہی ٹیم کو فائدہ ہوتا ہے۔ ہیری بروک اگر دستیاب ہوئے تو ٹیم کے لیے اچھا ہوگا۔ سکندر رضا، لائم ڈوسن اور جارڈن کوک بھی اچھے کھلاڑی ہیں فینز کو مزہ آئے گا۔

انہوں نے کہا ہے کہ میڈیا پر دیکھ کر حیران ہوں کہ لوگوں کو میری شادی کی تاریخ کا بھی پتا ہے۔ ابھی نکاح کی حتمی تاریخ مجھے بھی معلوم نہیں۔ جب بھی نکاح ہوگا تو میں ضرور سب کو بتاوں گا۔



Source link

متعلقہ

انگلینڈ کا پہلے ٹیسٹ میچ کے لیے پلیئنگ الیون کا اعلان

Saeed

نسیم شاہ میں نمونیا کی تشخیص، اسپتال داخل

Saeed

روجر فیڈرر نے انٹرنیشنل ٹینس کو خیرباد کہہ دیا

Saeed

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy