Swat Voice
Sport

انگلینڈ جیسی بیٹنگ آج تک نہیں دیکھی، رمیز راجہ

raja - انگلینڈ جیسی بیٹنگ آج تک نہیں دیکھی، رمیز راجہ


چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے کہا ہے کہ اے سی سی نے ایشیاء کپ ہمیں دیا ہے ہوسٹ کرنے کے لیے اگربھارت سیاسی صورتحال کی وجہ سے نہیں آنا چاہتا تو مرضی ہے، لیکن  ایشیاء کپ ہم سے لے کر نیوٹرل وینیو پر شفٹ کرنا اچھی بات نہیں ہے۔

میڈیا سے بات کرتے ہوئے رمیز راجہ نے پاکستان میں جاری انگلینڈ کے ساتھ ٹیسٹ سیریز کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ ہم پچز بنانے میں پیچھے رہ گئے ہیں، پچ کے حوالے سے بورڈ کا کوئی کردار نہیں ہے، تھنک ٹینک ایک ہفتہ پہلے آ کر پچ پر کام کرتے ہیں، پاکستان میں ایک ہی طرح کی پچیں بنتی ہیں، ڈراپ ان پچ مسلئے کا حل ہوسکتا ہے، ڈراپ ان پچ بحری جہاز میں آنی ہے، پاکستان خود ڈراپ ان پچیں بنائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: راولپنڈی ٹیسٹ، انگلینڈ نے ایک اور نیا ریکارڈ قائم کر دیا

انہوں نے کہا کہ بطور چیرمین مایوسی ہوئی ہے انگلینڈ ٹی ٹونٹی کے پلیئر لے کر آئے ہیں اس بارے میں پاکستان کو بھی سوچنا پڑے گا۔

پچ کے حوالے سے بورڈ کا کوئی کردار نہیں ہے، تھنک ٹینک ایک ہفتہ پہلے آ کر پچ پر کام کرتے ہیں، پاکستان میں ایک ہی طرح کی پچیں بنتی ہیں، ڈراپ ان پچ مسلئے کا حل ہوسکتا ہے، ڈراپ ان پچ بحری جہاز میں آنی ہے، پاکستان خود ڈراپ ان پچیں بنائے گا۔



Source link

متعلقہ

کیا آؤٹ آف فارم کپتان بابر اعظم کو بیٹنگ پوزیشن بدلنے ہو گی؟

Swat Voice Editor

بابراعظم کی کپتانی پر تنقید کرنا ”گناہ“ کے مترادف ہے

Swat Voice Editor

PSO sends Rs. 0.4m bill to Punjab govt for artificial rain expenses

Swat Voice Editor

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy