Swat Voice
Sport

فیفا ورلڈ کپ،ایک اورپابندی عائد

WhatsApp Image 2022 11 19 at 9.29.13 AM 960x540 - فیفا ورلڈ کپ،ایک اورپابندی عائد


فیفا ورلڈ کپ سے دودن قبل قطر میں 8 اسٹیڈیمز میں شراب فروخت کرنے پر پابندی عائد کردی گئی۔

فیفا ورلڈ کپ کا میلہ  کل سے قطر میں سجنے  والا ہے۔ جبکہ شائقین نے قطر میں  ڈیرے جمالیے ہیں۔ یہ پہلا ورلڈ کپ ہے جو عرب سرزمین  پر ہو رہا ہے۔

قطر کے قوانین کے مطابق  ورلڈ کپ  میں شائقین پر سخت پابندیاں عائد کی گئی ہیں۔  فیفا نے ورلڈ کپ سے محض دو دن قبل پالیسی تبدیل کرتے ہوئے 8 اسٹیڈیمز میں شراب کی فروخت پر پابندی عائد کر دی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:فیفا ورلڈ کپ 2022 اب تک کا مہنگا ترین ٹورنامنٹ

اس سے قبل شراب کو اسٹیڈیم کے اندر مخصوص حصوں میں فروخت کرنے کی اجازت دی گئی تھی۔ تاہم  گزشتہ روز اس اجازت کو محدود کردیا گیا ہے۔

فٹبال کی عالمی گورننگ باڈی کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ میزبان ملک کے حکام اور فیفا کے درمیان بات چیت کے بعد فیفا ورلڈ کپ 2022  میں  الکوحل والے مشروبات کی فروخت کو محدود کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔بیان کے مطابق اسٹیڈیم کے احاطے سے بیئر کے سیل پوائنٹس کو ہٹایا جارہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:فیفا ورلڈ کپ : 974 کنٹینرز سے عارضی اسٹیڈیم تیار

واضح رہے کہ قطر نے فیفا فٹبال ورلڈکپ کے دوران شائقین کو مختصر لباس پہننے پر پابندی عائد کر رکھی ہے جبکہ کوڑا کرکٹ پھینکنے پر بھی جرمانہ ہو سکتا ہے۔



Source link

متعلقہ

ٹی 20 ورلڈ کپ: آج کے دونوں میچز بارش کی نذر

Saeed

میچ بہت اچھا ہوا، کچھ غلطیاں ہوئیں، ہم سب ہارے ہیں، بطور ٹیم جیتیں گے، بابر اعظم

Saeed

زیادہ سے زیادہ باؤنڈریز ماریں گے تا کہ ٹوٹل زیادہ ہو، افتخار احمد

Saeed

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy