Swat Voice
Uncategorized

سوات میں عدم استحکام اور افراتفری پھیلانے کے خواہشمند چند عناصر کو کامیاب نہیں ہونے دیا جائے گا، گرینڈ جرگہ

JIrga 2 - سوات میں عدم استحکام اور افراتفری پھیلانے کے خواہشمند چند عناصر کو کامیاب نہیں ہونے دیا جائے گا، گرینڈ جرگہ

سوات وائس : ملاکنڈ ڈویژن کی سول انتظامیہ نے سوات، بونیر، شانگلہ، دیر اپر، دیر لوئر، مالاکنڈ اور باجوڑ کے اضلاع کا ایک گرینڈ جرگہ  منعقد کیا ، جس میں  چیف سیکرٹری خیبر پختونخوا ، انسپکٹر جنرل فرنٹیئر کور نارتھ اور انسپکٹر جنرل پولیس کے پی کے  نے  عمائدین سے ملاقات کی۔ اراکین پارلیمنٹ، بلدیاتی نمائندے، سول سوسائٹی، اساتذہ، طلباء، معززین، علماء ،سرکاری افسران ،کمشنر، آر پی او اور ڈی سیز اور ڈی پی اوز  بھی  جرگہ میں موجود تھے۔گرینڈ جرگہ ودودیہ ہال، سیدو شریف میں منقع ہوا جس میں بتایا گیا کہ یہ سوات میں معاشرے کے تمام طبقات کی نمائندگی کرتا ہے۔ سوات اور ملاکنڈ ڈویژن کے دیگر اضلاع میں سیکیورٹی کی صورتحال اور امن و استحکام کو یقینی بنانے کے لیے کیے گئے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔شرکاء کو بتایا گیا کہ امن و امان کو ہر صورت یقینی بنایا جائے گا۔کسی بھی گروہ یا فرد کو علاقے میں امن اور سماجی و اقتصادی سرگرمیوں میں خلل ڈالنے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔جرگہ میں بتایا گیا کہ سوات کے بہادر عوام کے تعاون سے سیکیورٹی فورسز نے قیام امن کے لیے ایک طویل سفر طے کیا ہے جس کے لیے فوجیوں، پولیس اہلکاروں اور سوات کے عوام نے جام شہادت نوش کیا۔ان شہداء کا خون رائیگاں نہیں جائے گا۔ ذاتی مفادات کے لیے سوات میں عدم استحکام اور افراتفری پھیلانے کے خواہشمند چند عناصر کو کامیاب نہیں ہونے دیا جائے گا۔ ریاست کی رٹ قائم ہے اور رہے گی چاہے کچھ بھی ہو۔جرگے کو بتایا گیا کہ جو عناصر امن کو خراب کرنا چاہتے ہیں ان کے خلاف اکٹھے ہونے اور ہمارے درمیان تفرقہ ڈالنے کی ہماری ناکامی پر پنپتے ہیں۔ ہم پہلے بھی ان کا انکار کر چکے ہیں اور ایک بار پھر ان کا انکار کریں گے۔جرگہ نے فیصلہ کیا کہ سوات کے لوگوں نے لازوال قربانیاں دی ہیں اور علاقے میں امن قائم کرنے کے لیے قانون نافذ کرنے والے اداروں کے ساتھ مل کر دفاع کی پہلی لائن کے طور پر لڑے ہیں۔سوات کی سول انتظامیہ اور سوات پولیس کو زبردست خراج تحسین پیش کیا گیا جنہوں نے بے پناہ چیلنجز کے باوجود فوج کے ساتھ مل کر انسداد دہشت گردی کے کامیاب آپریشنز کئے۔گرینڈ جرگہ نے اپنے نقطہ نظر کا اظہار کرتے ہوئے قانون نافذکرنے والے اداروں  کے ساتھ کھڑے ہونے اور سوات کے امن کو غیر مستحکم کرنے کے پریشر گروپوں کے عزائم کو ناکام بنانے کے عزم کا اعادہ کیا۔

متعلقہ

Has a new wave of militancy begun in Swat?

Saeed

SWAT: The fertile land of Swat has produced yet another jewel as the valley boasts off by the first woman surgeon in the region.

Saeed

اس پھل کو کھانے سے ہونے والے فوائد حیران کردیں گے

Saeed

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy