Swat Voice
Sport

بھارتی ٹیم پاکستان سے شکست پر بہانے گھڑنے لگی، ریفری کو پاکستانی ٹیم کی شکایت کردی

team india - بھارتی ٹیم پاکستان سے شکست پر بہانے گھڑنے لگی، ریفری کو پاکستانی ٹیم کی شکایت کردی


بھارتی ٹیم ایشیا کپ میں پاکستان سے شکست پر بہانے گھڑنے لگی۔  پاکستان کرکٹ ٹیم پر میچ میں خلل پیدا کرنے کا الزام لگا دیا۔

ایشیا کپ میں پاکستان سے ہارنے کا دکھ بھارتی ٹیم کو بھلائے نہیں بھول رہا۔  بھارتی ٹیم گرین شرٹس کی شکایت لیے میچ ریفری کے پاس پہنچ گئی۔

بھارتی ٹیم نے اپنی شکست اور خراب کارکردگی کا ملبہ پاکستانی ٹیم پر ڈال دیا۔بھارتی ٹیم نے الزام عائد کیا ہے کہ پاکستان کرکٹ ٹیم نے میچ میں خلل پیدا کیا۔

یہ بھی پڑھیں:  ایشیا کپ: میچ ہارنے کے بعد افغانیوں نے پاکستانی تماشائیوں کو کرسیاں ماریں

بھارتی اسکواڈ  نےمیچ ریفری  سے شکوہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ بیٹنگ کے دوران پاکستان ٹیم نے جان بوجھ کر تاخیر کی۔پاکستان کی جانب سے تاخیر کے باعث ہم میچ ہارے۔

بھارتی سورماوں  نے احتجاج ریکارڈ کرواتے ہوئے کہاہے کہ پاکستان ٹیم کے بیٹرز نے جان بوجھ کر گلوز منگوائے اور بیٹ تبدیل کئے۔ ہمارے بالرز کو انتظار کروایا۔میچ رکنے سے ہمارا فوکس اور مومینٹم بدلنے کی کوشش کی گئی۔

یہ بھی پڑھیں:پاکستانی رائیڈرز ایپ اور بھارتی فوڈ ڈلیوری ایپ میں ٹوئٹر جنگ

میچ ریفری نے بھارتی ٹیم کی  شکایت کو بے بنیاد قرار دے کر تسلیم کرنے سے انکار کردیا۔ میچ ریفری نےجواب دیا کہ پاکستان ٹیم نے کوئی تاخیر نہیں کی، بریک کے دوران گلوز اور بیٹ تبدیل کئے گئے۔



Source link

متعلقہ

ٹی 20 ورلڈکپ میں بڑا اپ سیٹ، آئر لینڈ کے ہاتھوں انگلینڈ کو شکست

Saeed

بی سی سی آئی نے پاک بھارت کرکٹ سیریز سے متعلق انگلش کرکٹ بورڈ کی پیشکش مسترد کر دی

Saeed

پی سی بی کی پاک ویسٹ انڈیز2023سیریزاگلے سال منتقل کرنے کی تجویز

Saeed

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy